Întocmirea şi administrarea dosarelor de personal ale angajaţilor.
Actualizarea in permanenta a bazelor de date, prin înregistrarea modificărilor de orce natura, aparute in activitatea curenta.
Întocmirea documentelor standard în cazul încheierii, modificării, suspendării/încetării contractelor individuale de muncă, completarea şi transmiterea Registrului de Evidenta a Salariaţilor în format electronic (REVISAL)
Inserarea în contractele de muncă a clauzelor suplimentare (de ex. clauza de confidenţialitate, mobilitate, neconcurență, de formare profesională, privind utilizarea autovehiculului proprietatea angajatorului, etc.)
Întocmirea documentelor necesare suspendarii contractelor de muncă pentru concediul de crestere si ingrijire a copilului
Întocmirea setului de documente la încetarea contractului de muncă.
Întocmirea de adeverinţe de vechime (solicitate în timpul activității sau ulterior momentului încetării contractului), adeverinţe tip pentru indemnizaţie creştere copil şi alte adeverinţe, documente tip solicitate de diverse instituţii.
Intocmitea diverselor adeverinte solicitate de salariati.
Întocmirea documentelor necesare în cazul concedierilor (ex. desfiinţarea locului de muncă, concedieri pentru necorespundere profesională, etc.).
Declararea posturilor vacante la AJOFM si comunicarea ocuparii acestora.
Întocmirea documentelor pentru obţinerea repartiţiilor, subvenţiilor şi ajutoarelor financiare.
Întocmirea Regulamentului Intern standard pe obiect de activitate şi/sau adaptarea lui conform anumitor specificaţii dorite de angajator.
Întocmirea şi/sau actualizarea Fiselor de post.
Intocmirea diverselor rapoarte solicitate de angajator referitoare la salariati si cheluielile cu salariatii.
Asistentă la întocmirea evaluării anuale a salariaţilor.
Întocmirea documentație privind demararea negocierii Contractului colectiv de muncă la nivel de unitate şi asistentă la întocmirea lui.
Auditul dosarelor de personal.
Programarea şi evidența examenelor medicale de medicină a muncii.
Programarea si evidenta instructajelor SSM.
Organizare programe de dezvoltare personala/profesionala a angajatilor: training, team buiding.
Organizare programe de wellbeing pentru salariati.
Analiza si adaptarea climatului la locul de munca.
Organizare programe de motivare, fidelizare si managementul beneficiilor pentru salariati.
Consultanta de specialitate pentru incheierea/executarea/modificarea/suspendarea/incetarea contractelor de munca, introducerea unor clauze speciale,...